Totalul afișărilor de pagină

joi, 30 decembrie 2010

Bilant

Au mai ramas doua zile din an. V-ati gandit vreodata ca ele pot fi ultimile din viata voastra? Eu, da. Traiesc doua starii contradictorii, in functie de dispozitie. Uneori astept sa mor instantaneu, sa-mi pierd viata in secunda urmatoare, alteori ma cred nemuritoare, moartea fiind pentru mine o poveste de adormit copiii. Dupa atata asteptare si pregatire, dupa carucioarele imense, varfuite, impinse prin magazine, a mai ramas atat de putin. Doua zile si vom pastra gustul amar ca timpul zboara, furandu-ne dulcea pasare a tineretii. Niciodata nu m-am imbatat de revelion, dar am preferat sa nu infrunt lucida viitorul, sa ma refugiez in vise si iluzii, sa-mi lipesc ochii cu programe mediocre de la televizor. Pentru 2011 mi-am schimbat strategia: mai intai imi fac bilantul, apoi planuri de atac, apoi voi aborda mentalitatea omului bogat si atotputernic, pentru a ajunge la destinatia propusa!

Niciun comentariu: