Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 26 iunie 2013

Simplitate comportamentală înseamnă eleganță socială

Tot ce este simplu este elegant în sensul deplin al cuvântului, de aceea simplitatea comportamentală reprezintă eleganță socială fără cusur! Ce înseamnă simplitate comportamentală? Să nu întârzii, chiar dacă ești director, să nu-ți lași colegii de serviciu, chiar dacă sunt măturători, să aștepte la ușa ta și să țipi la ei pe culoare, să vadă lumea cât de important ești.
Simplitatea te va învăța să spui: ”Te rog!”și ”Mulțumesc!” chiar și unui copil când circumstanțele o impun. Simplitate înseamnă  să știu să primesc cu bucurie o floare simplă, un carton pictat, orice nimic cumpărat de cineva cu dragoste pentru mine și să nu pun niciodată în dificultate pe nimeni. Am văzut oameni sofisticați care stabilesc limitele de sus ale cadourilor cu care subalternii își pot cumpăra bunăvoința lor și m-am gândit cât de grosieri pot fi ca oameni! Am văzut indivizi care nu negociază niciodată, fiind învățați de mici să dicteze și bat din picior, fărăr argumente spunând: ”Vei face asta fiindcă așa vreau eu! Ai înțeles?”
Și m-am gândit profund ce chip hidos se ascunde sub masca sofisticării!


Niciun comentariu: