Totalul afișărilor de pagină

joi, 11 aprilie 2013

DE CE CITESC

De ce citesc?

Pentru ca imaginatia trebuie hranita permanent, altfel se atrofiaza creierul si va primi doar imagini fabricate!
Pentru ca orice lectie de viata este sublima si avem nevoie de ele inainte de a ne confrunta cu probele-cheie ale existentei. Mai sunt si metafore rupte din rai, epitete sublime, personificari, descrieri feerice sau tulburatoare si plecerea de a sta la foc, cu un ceai aromat sau o cafea in fata si de a pasi pe alte taramuri, departe de lumea dezlantuita: eu, autorul, cuvintele scrise, personajele, epoca prezentata si decorurile.
Sigur ca as gasi milioane de motive pentru a-mi justifica gustul pentru lectura, dar ma voi orpi la 10:
1) cartea este un prieten de nadejde, nu te tradeaza niciodata.
2) imbogateste imaginatia
3) innobileaza vocabularul
4) tine creierul treaz
5) este un orizont cultural nelimitat
6) ma mediteaza gratuit,oferindu-mi lectii de viata
7) imi demonstreaza ca posed libertate deplina si limitele sunt doar in mintea noastra
8) imi ofera intimitatea deplina a gandurilor, trairilor
9) imi hraneste sufletul
10) ma face mai puternica fizic si spiritual

Niciun comentariu: