Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Bogăția nu este sinonimul fericirii

M-am amăgit mult timp crezând că un om care are mai mult decât își dorește deține și cheia fericirii. Ce să-ți mai lipsească dacă ai un apartament de lux, vilă cu piscină, limuzină și bani în cont care-ți acoperă cheltuielile pe cel puțin 10 ani? Când eram studentă intram cu inima strânsă în magazinele de haine. Mă strângea buzunarul rău de tot și ieșeam cu ochii în lacrimi dintre rochiile, sacourile, bluzele și fustele elegante și cu mâinile goale. După examene mă cinsteam cu un pahar de suc de la dozator sau când aveam numai bani de drum spuneam : ”Felicitări! Cinstea...pe altă dată” și-atât.
Îmi făceam rău gândul că alții care nu au învățat ca mine au reușit, au de toate, iar eu am eșuat! Acum pot să o văd pe Bianca Drăgușanu încasând milioane de euro, pe Andreea Tonciu acaparând toate canalele TV cu prezența ei, nu-mi mai pasă! Sunt mulțumită de modul în care arăt, de ceea ce am realizat, de cine sunt pentru că am echilibru interior și pe acela nu mi-l poate falimenta nimeni!
Vedetele și bogații plâng mai des ca noi, fiindcă realizează că nu au prieteni adevărați, că nu sunt iubiți pentru ceea ce sunt, iar în spatele opulenței materiale se ascunde o severă criză spirituală!